ХV Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм

Розпочав роботу ХV Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм. Нас гостинно приймає славетне місто Лева, наші партнери Львівський професійний  коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу.
Наш навчальний заклад представлений НТФ «Проскурів», презентує новий бренд Хмельниччини.
FB_IMG_1526989355007 FB_IMG_1526989360730 FB_IMG_1526989363669 FB_IMG_1526989366225

Програма роботи ХV Всеукраїнського ярмарку НТФ">Програма роботи ХV Всеукраїнського ярмарку НТФ

Проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 травня 2017 року

ХІV Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм

12-15 квітня 2016 року на базі Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу відбувся ХІV Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм.

У ХІV Всеукраїнському ярмарку НТФ брали участь 10 навчально-тренувальних фірм з різних регіонів України:

  • ТОВ «Антей», м. Іллічівськ
  • ТОВ «Волинь», м. Луцьк
  • ТОВ «Іва», м. Чернігів
  • ТОВ « Перлина Поділля», м. Вінниця
  • ТОВ «Проскурів», м. Хмельницький
  • АКБ «Славутич», м. Черкаси
  • ТОВ «Смерічка», м. Івано-Франківськ
  • ТОВ «Спокуса», м. Київ
  • УНЦБ «Централь», м. Київ
  • ТОВ «Солодкий рай», м. Львів

ХІV Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм урочисто відкрила Ганна Федорівна Балущак, голова ярмаркового комітету, директор Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу.

000_13

З вітальним словом до гостей і учасників Ярмарку звернулися: Бобко Володимир Миколайович, директор навчально-методичного центру ПТО у Львівській області; Щербак Ольга Іванівна, голова Асоціації УНЦ навчально-тренувальних фірм «Централь»; Сергеєва Лариса Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, експерт українсько-канадського проекту «Навички для працевлаштування»; Рик Оксана Миколаївна, методист вищої категорії навчально-методичного центру ПТО у Львівській області; Бондарев Микола Миколайович, виконавчий директор Асоціації УНЦ навчально-тренувальних фірм «Централь»; Шиманська Наталія Анатоліївна, головний бухгалтер ТОВ «Галка-чай», соціальний партнер та спонсор упродовж останніх 10-и років; Флінта Мар’яна Петрівна, голова консультативної ради за спеціальністю «Комерційна діяльність», спеціаліст учбово-консультаційного центру Львівської торгово-промислової палати; Гончарук Ігор, територіальний менеджер фірми «Девайтис»; Печенко Ігор Олегович, випускник першого випуску 2002 року спеціальності «Комерційна діяльність», керуючий відділенням Приватбанку, м. Комарно Львівської обл.; Паньків Степан Романович, випускник 2007 року спеціальності «Комерційна діяльність», територіальний менеджер ТМ «Радимо»; Деркач Галина Ярославівна, член Консультативної ради за спеціальністю «Комерційна діяльність», провідний фахівець з навчання персоналу ТОВ ТВК «Львівхолод».

000_14

000_17

Проведенню ярмарку передувала ретельна підготовка у кожній навчально-тренувальній фірмі, були задіяні всі учнівські колективи. Найкращі та найактивніші учні мали змогу представляти навчальну фірму на ярмарку, отримали можливість проявити свою професіональну компетентність, комунікабельність та обмінятись набутим досвідом.

100_100-

100_112

Саме організація таких заходів сприяє набуттю студентами досвіду самостійної роботи як комерсанта, це школа відповідальності, формування навичок мобільності та готовності запобігти сучасним викликам бізнесу. Така новітня технологія освіти сприяє навчанню студентів підприємницького підходу в майбутній професійній діяльності.

100_122

100_135

За результатами проведення ярмарку незалежним журі було відзначено кращі навчально-тренувальні фірми в таких номінаціях:

  1. Фірмовий стиль
  2. Презентація фірми
  3. Презентація товару
  4. Ярмарковий стенд
  5. Найефективніша маркетингова кампанія
  6. Професійний каталог
  7. Співпраця з національними виробниками
  8. Впровадження сучасних інформаційних систем у комерційні розрахунки
  9. Найкращий комерсант

200_201

200_217

В рамках ярмарку було проведено майстер-клас «Психологія впливу кольору на клієнта» викладачами Пальчевською Тетяною Георгіївною та Казимир Яною Валеріївною та круглі столи: «Напрями покращення та вдосконалення підготовки фахівців в умовах навчально-тренувальних фірм» викладачем Храбатин Олександрою Ізидорівною, «Ринок праці, проблеми та перспективи працевлаштування випускників» викладачем Стасів Іриною Ярославівною.

200_239

300_95

P1340734

Проведення XIV Всеукраїнського ярмарку навчально-тренувальних фірм">Проведення XIV Всеукраїнського ярмарку навчально-тренувальних фірм

Програма роботи ХIV Всеукраїнського ярмарку НТФ">Програма роботи ХIV Всеукраїнського ярмарку НТФ

Просимо надати Вашу відповідь на анкету до 21 березня 2016 року

«Про участь у  ХІV Всеукраїнському ярмарку НТФ та

Всеукраїнській практичній конференції  у м. Львові

12-15 квітня 2016 року

 

на адресу: НТФ «Солодкий рай» (ярмарок)

Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу

вул. І. Пулюя, 38

м. Львів, 79060

e-mail: ntf@mail.lviv.ua

 

Анкета-опитування

для участі у ХІV Всеукраїнському ярмарку та  Всеукраїнській практичній конференції (м. Львів 12-15 квітня 2016 року.)

 

Просимо Вас вказати:

1.Чи будете Ви брати участь у ХІV Всеукраїнському ярмарку НТФ?

Так                 Ні

2. Повну назву навчального закладу
___________________________________________________________

3. Повну назву НТФ __________________________________________

4. ПІБ директора навчального закладу (повністю)
___________________________________________________________

5. ПІБ директора НТФ (повністю)

___________________________________________________________

6. Представництво (чисельність) учасників

– керівники: чол.   жін.  
– викладачі: чол. жін.  
– студенти: чол.   жін.  
– запрошенні:

(спонсори)

чол.   жін.  

Всього:               чол.                      жін.     

Разом:_________

7. Дата і час Вашого приїзду (з метою зустрічі)

Дата ________________ Час___________; Транспорт  _____________

Дата і час Вашого виїзду

Дата ________________ Час___________; Транспорт  _____________

  1. Вказати адресу навчального закладу, контактний телефон/факс, Е-mail:

__________________________________________________________________________________

Дата заповнення  __________________

Підпис (керівника навч. закладу)__________       ____________

Підпис (керівника НТФ)               __________       ____________

М.П.

Перелік учасників ярмарку/конфереції

 

Назва фірми   _________________________________

№ п/п П.І.П

Учасника ярмарку/конференції

Контактний телефон Е – mail: Примітка
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Р. S. 1. Надати дані на українській та англійській мовах до загального каталогу ярмарку НТФ. Формат А4, Шрифт – Тіmes New Roman, розмір шрифта – 14, підготовлений в редакторі Microsoft Office Word.

  1. Для учасників конференції вислати фото доповідачів для збірника тез доповідей

ОГОЛОШЕННЯ

Для участі в конференції Вам необхідно до 21 березня 2016 року

 

  1. Оформити заявку на участь у конференції.
  2. Надіслати текст тез доповіді, представленого у електронному вигляді в одному примірнику на адресу оргкомітету або на електронну адресу: ntf@mail.lviv.ua

(наявність фото автора обов’язкова).

 

Заявка на участь в конференції

Прізвище_______________

Ім’я__________

По-батькові____________________

Навчальний заклад__________________________

Курс (спеціальність)_____________________________

Поштова адреса  ____________________________________

Тел. / Факс___________________________________________

Електронна поштова скринька_________________________________

Назва доповіді__________________________________________________________________________________________________________________________________________

До початку роботи конференції планується видання Програми конференції і Збірника матеріалів. Вартість одного екземпляра становить 40 гривень.

Вимоги до оформлення матеріалів

 

Обсяг друкованого повідомлення 2 повних  сторінки  друкованого тексту (1,5 інтервал), який має бути представлений у електронному вигляді за вище вказаною адресою (: ntf@mail.lviv.ua) і підготовлений в редакторі Місгоsoft Word  для Windows з версій не нижче 98. Формат паперу – А4. Шрифт – Тіmes New Roman Розмір шрифту 12 пт. Поля: ліве – 2,5 см, праве – 2 см, зверху – 2,0 знизу – 2,0 см.

Вимоги до оформлення заголовку: Назва. Шрифт – Агіаl. Розмір шрифту 14. Пропустити одну строку. Прізвище, ім.’я, по батькові Учня, (Студента), курс, назва спеціальності, прізвище керівника, назва навчального закладу. Шрифт – Тіmes New Roman, жирний, курсив. Розмір шрифту 12. Через рядок текст статті. Адрес оргкомітету Україна, 79060, м. Львів, вул. І. Пулюя,36, Львівський професійний коледж готельно – туристичного та ресторанного сервісу, е-mail: ntf@mail.lviv.ua.

 

Звертаємо увагу авторів!

Використання таблиць має бути мінімальним. Формат таблиці лише книжковий

Номера сторінок у тезах не проставляються

Результати конкурсу на кращу рекламну акцію з передсвяткових продажів товарів серед нтф

P1340321

P1340322

P1340327

УВАГА!!! КОНКУРС!!!

Напередодні Новорічних та Різдвяних свят Виконавча дирекція Асоціації УНЦ НТФ «Централь» з питань організації, координації та забезпечення діяльності української мережі НТФ ініціює та

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

НА КРАЩУ РЕКЛАМНУ АКЦІЮ

З ПЕРЕДСВЯТКОВИХ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ СЕРЕД НТФ.

Просимо оригінали Ваших варіантів рекламних акцій, надсилати звичайною поштою на адресу: м. Київ , вул. В’ячеслава Чорновола, 24, кімната, 126. Отримувач Асоціація УНЦ НТФ «Централь», виконавчому директору Бондарєву М.М. до 15 січня 2016 р.

Для визначення переможців Конкурсу надані Вами матеріали будуть попередньо розглянуті в “Централі” та далі будуть передані на розгляд членів (входять всі керівники НТФ) методичного об’єднання (МО) викладачів НТФ на черговому засіданні в 2016 році

За перше, друге та третє місця переможці (НТФ) будуть відзначені Почесними грамотами Асоціації УНЦ НТФ «Централь».

 

 

Критерії для визначення переможців рекламних акцій:

  1. Оформлення рекламного звернення (оригінальність та креативність ідеї).
  2. Вербальна складова:
    • текст реклами має бути коротким, лаконічним, гармонійно пов’язаним із зображенням);
    • зміст і сюжет, не повинні суперечити законодавству України;
    • відсутність у рекламі відомостей, які суперечать дійсності (недостовірні відомості).
  3. Стилістична складова (грамотність, стилістична норма).
  4. Ілюстративна складова (наявність у рекламі емоційного забарвлення, носіями якого є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо).
Theme By sara's cooking class games Design by firstrowsports gungames watch now. Gun and baby games theme by : baby girl games games team row sports group